Na een al jarenlange en mooie carrière binnen Amega heeft Aad van de Torre weer een nieuwe stap gemaakt. Hij is gestart als service manager bij H-Point en van Mill. En uitdaging waar hij helemaal zin in heeft.

Aad van der Torre is al vanaf jonge leeftijd werkzaam in de automotive branche en komt helemaal tot bloei als het over zijn vak gaat. Hij begint te vertellen: “In mijn loopbaan heb ik al met veel verschillende automerken en in verschillende functies gewerkt. Sinds 2007 werk ik bij Amega in een leidinggevende positie. Recent heb ik nog een mooie switch mogen maken en ben ik als service manager van Ames Dordrecht naar Van Mill en H-Point gegaan.”

Een hele eer

Wij vragen aan hem waarom hij deze stap heeft gemaakt? Hij antwoordt: “Ik werkte met veel plezier bij Ames Dordrecht als servicemanager. Het is een dynamisch bedrijf met fijne collega’s, leuke relaties en mooie merken. In december 2021 ben ik gevraagd om als servicemanager voor Van Mill en H-Point te gaan werken en daar heb ik positief op gereageerd. Een mooi detail aan deze overstap is dat degene die ik mede heb mogen opleiden en waar ik vroeger leiding aan gaf, nu mijn leidinggevende is. Ik vind het een hele eer dat hij weer graag met mij wil samenwerken. Mijn functiewisseling betekent bovendien weer doorgroeimogelijkheden voor andere collega’s.”

Mooie merken

Ook al blijft Aad binnen Amega werkzaam; de overstap is niet alleen een verandering van bedrijf, maar ook van merken. Aad legt uit dat hij de merken van Ames best een beetje zal missen, echter vindt hij het aan de andere kant fijn om op die manier weer nieuwe dingen te leren en ontdekken. “Net als bij Ames werk ik bij Van Mill en H-Point met mooie merken. De modellen staan garant voor hoogstaande kwaliteit, design en innovatie. Zo heb ik hoge verwachting van de nieuwe Opel Astra. Ik acht de kans groot dat Opel hiermee weer als vanouds aan de top komt te staan. Bovendien ben ik ook erg van het merk Hyundai gecharmeerd. Neem nu de Kona, die is verrassend compleet met een perfecte actieradius.”

Hoge klanttevredenheid

Aad is niet alleen enthousiast over de merken, maar ook over het nieuwe team. “Ik werk samen met fijne collega’s die passie hebben voor hun vak. Mijn doel is om samen met dit team te blijven werken aan een hoge klanttevredenheid. Hierbij zijn de zeven basiswaarden van Amega essentieel; binnen de organisatie willen wij de klant altijd op de eerste plaats zetten. Verder vind ik het leuk en belangrijk om mijn kennis over te brengen aan jongere mensen zodat zij, net als ik, stappen kunnen maken in hun carrière,” zegt Aad tot besluit.